ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT

Hatályos: 2018. május 25-től
Az átlátható adatvédelem számunkra is fontos.
A Szegedtranszfer csapata azon dolgozik folyamatosan, hogy a lehető legtöbbet nyújthassa Ön számára. Mivel számunkra az ügyfeleink a legfontosabbak komolyan vesszük a személyes adatainak és magánszférájának tiszteletben tartását, így munkánknak kiemelt fontosságú része az ügyfeleink által megadott személyes adatok kezelése. hiszen érdekünk, hogy minden cselekvésünknek az ügyfeleink álljanak a középpontjában. Biztos lehet abban, hogy adatait privát módon kezeljük. Munkafolyamataink átláthatóak, ezzel szeretnénk elérni, hogy Ön is tisztában legyen azzal, hogy hogyan használhatjuk adatait. Ez segíthet számunkra szolgáltatásainkat személyre szabottá tenni Ön számára, és közvetlen kapcsolatban maradni ügyfeleinkkel.

1. Az EcoBuilt Kft. (továbbiakban: Szegedtranszfer) feladata, hogy a vele kapcsolatba lépő ügyfelek adatait óvja, megfelelően tájékoztassa személyes adataik kezeléséről, valamint átláthatóan végezze azok kezelését.
Adatkezelési tájékoztatónkban ismertetjük, hogy
-mi jogosítja fel a Szegedtranszfert az adat kezelésére,
-milyen adatokat kezelünk,
– az adatkezelés időtartama,
-milyen célból kezeljük az adatokat, és mire használjuk fel,
-az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
-az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése,
-veszünk-e igénybe adatfeldolgozót,
-milyen jogorvoslati lehetőségekkel élhetnek.
Ezen információk eltérhetnek attól függően, hogy milyen célból adta meg az érintett a bizonyos adatokat. A Szegedtranszfer több célból is kezeli az adatokat. Egyes esetekben ezekre az adatokra törvényesség céljából van szükség, máskor pedig szolgáltatásaink minőségét szeretnénk velük javítani ügyfeleink számára.
Átláthatóság szempontjából az egyes információkat ügyekhez csoportosítva ismertetjük. Így egyszerűbben tájékozódhatnak az érintettek adataik kezelésével kapcsolatban.
A Szegedtranszfer által megvalósított adatkezelésekre vonatkozóan tájékozódhat a honlapon megtalálható Adatkezelési Tájékoztatóban.
Szeretnénk a Szegedtranszfer számára adatod megadó személyeket (adatközlők) tájékoztatni arról, hogy amennyiben nem a saját adataikat adták meg, az adatközlők kötelessége az érintett hozzájárulásának megszerzése.

2. ADATKEZELŐ
A tájékoztatásban szereplő adatkezelő a Szegedtranszfer.
Elérhetőségeink:
Nevünk: EcoBuilt Kft.
Levélben: 6771 Szeged, Pálya tér 54.
E-mailben: info@szegedtranszfer.hu
Telefonon: +36 (30) 3765-683
Az adatkezelési tájékoztató megtalálható a www.szegedtranszfer.hu honlapon az adatvédelmi nyilatkozat linkjén, a weboldal legalján.

3. A Szegedtranszfer adatkezelései
Szegedtranszfer regisztráció
Miért szükséges az adatok kezelése?
A reptéri transzfer szolgáltatásainkkal foglalkozó cég, az igénybe vevők személyes adatait az alábbiak miatt jogosult kezelni:
az adatok megadásával az érintett hozzájárulását adja a Szegedtranszfernek, hogy az igényelt hírleveleket megkapja, a megrendelt utak visszaigazolásait fogadni tudja a (GDPR alapján hozzájárul)
az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség miatt
Milyen adatokat kezelünk?
ADAT
MILYEN CÉLBÓL
Ügyfél neve
Transzfer megrendeléshez
Ügyfél címe
Transzfer megrendeléshez az adatbázis üzemeltetéséhez
Kiszállási címe
Transzfer megrendeléshez, kiszállásához
E-mail címe
Regisztrációhoz
Jelszava
Regisztrációhoz
Telefonszáma
Transzfer megrendeléshez, kiszállásához
Megrendelt utak
Adatbázis, statisztika
Számlák azonosítói
Számviteli kötelezettségek miatt
A megadott adatok nélkülözhetetlenek a Szegedtranszfer számára, hogy a megrendelt transzferek létrejöhessenek.
Milyen célból kezeljük az adatokat?
Az adatok fontosak ahhoz, hogy a megrendeléseket vissza igazolni tudjuk, valamint utólagosan is ellenőrizhessük.
Az adatokra szükség van a weboldalon történő megrendelések létrejöttéhez is. A hírlevelek kiküldéséhez, a megrendelőlapok teljesítéséhez és az érintettek eléréséhez is használjuk az érintettek adatait.
Az állami szervek adatszolgáltatási teljesítéséhez.( KSH, NAV , stb.)
Meddig kezeljük az adatokat?
A regisztrációhoz szükséges személyes adatokat addig őrizzük, míg az érintett megrendelő azok törlését nem kéri, illetve amíg a cég működik. A számlázáshoz használt személyes adatok megőrzési ideje legfeljebb 8 év, amelyet a számviteli ír elő.
Veszünk-e igénybe adatfeldolgozót?
Nem.
Történik-e adattovábbítás?
Amennyiben a bankkártyás vagy ún. Szép kártyás fizetési módot választja, az adatokat továbbítjuk a fizetési szolgáltatók részére.
Fizetési szolgáltatók:
O.F.SZ. Országos Fizetési Szolgáltató Zrt. (1027 Budapest, Kapás utca 6-12.)
MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt.(1062 Budapest, Andrássy út 98.)
Kik ismerhetik meg az adatokat?
A Szegedtranszfer csapata kizárólagosan azok számára biztosít hozzáférést a személyes adatokhoz, amely résztvevők nélkülözhetetlenek a szolgáltatás teljesítéséjez az Ön számára. Hogy a Szegedtranszfer működése kielégítő és szabályos legyen, rendszeresen ellenőrzik az erre kijelölt szervezeti egységek, ezért az adatokat megismerhetik az ellenőrzést végző munkatársak is (működés ellenőrzési munkatársak, belső ellenőrök, biztonsági és védelmi munkatársak, a adatvédelmi szakértő), amennyiben az az ellenőrzés elvégzéséhez nélkülözhetetlen. Az adatokat megismerhetik továbbá a Szegedtranszfer adatfeldolgozásában közreműködő kollégái is.
Kötelességünk a bűncselekmények megelőzését, felderítését szolgáló, valamint a titkos információgyűjtésre szakosodott szervekkel együttműködni, így törvényi kötelezettségünk, hogy a bíróság, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, az ügyészség, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, illetve más jogszabály által felhatalmazott szervnek megkeresésükre adatokat szolgáltassunk, vagy azokhoz hozzáférést biztosítsunk. Ezen kötelességeinken eleget teszünk, amennyiben az adatok felhasználására pontos célt jelöltek meg, és az adatok körét pontosan meghatározták. Ezzel biztosítjuk, hogy csak a szükséges mennyiségű és elengedhetetlen adatokat adjuk át.

4. Kapcsolatfelvétel a Szegedtranszferrel ( ügyféllevelezés, telefonos beszélgetés)
Ha kérdése merülne fel, akár a megrendeléssel kapcsolatban vagy a kiszállítással, keresse fel ezen tájékoztatóban található, vagy a honlapon lévő elérhetőségeket. A zoldtranszfer.hu nevű weboldalon, a Kapcsolat menüpontban pedig kapcsolatba léphet velünk.
Milyen adatokat kezelünk?
ADAT
MILYEN CÉLBÓL?
Ügyfél neve
Kapcsolattartás céljából
Ügyfél e-mail címe
Kapcsolattartás céljából
Kiszállítási cím
Kapcsolattartás céljából
Telefonszám
Beazonosításhoz, visszahíváshoz
Dátum, időpont
Beazonosításhoz
Ügyfélkód
Beazonosításhoz
A Szegedtranszfernek szüksége van a személyes adatokra a kapcsolatfelvételhez és kapcsolattartáshoz.
Milyen célból kezeljük az adatokat?
Az utólagos bizonyíthatóság, valamint az ügyfél és az adatkezelő jogainak érvényesítése érdekében a Szegedtranszfernek szüksége van bizonyos személyes adatokra.
Meddig kezeljük az adatokat?
Az adatok 1 év tárolás után kerülnek törlésre.
Veszünk-e igénybe adatfeldolgozót?
Nem.
Történik-e adattovábbítás?
Nem.
Kik ismerhetik meg az adatokat?
A Szegedtranszfer csapata csak azok számára biztosít hozzáférést a személyes adatokhoz, amely résztvevők nélkülözhetetlenek a szolgáltatás teljesítéséjez az Ön számára. Hogy a Szegedtranszfer működése kielégítő és szabályos legyen, rendszeresen ellenőrzik az erre kijelölt szervezeti egységek, ezért az adatokat megismerhetik az ellenőrzést végző munkatársak is (működés ellenőrzési munkatársak, belső ellenőrök, biztonsági és védelmi munkatársak, a adatvédelmi szakértő), amennyiben az az ellenőrzés elvégzéséhez nélkülözhetetlen. Az adatokat megismerhetik továbbá a Szegedtranszfer adatfeldolgozásában közreműködő kollégái is.
Kötelességünk a bűncselekmények megelőzését, felderítését szolgáló, valamint a titkos információgyűjtésre szakosodott szervekkel együttműködni, így törvényi kötelezettségünk, hogy a bíróság, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, az ügyészség, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, illetve más jogszabály által felhatalmazott szervnek megkeresésükre adatokat szolgáltassunk, vagy azokhoz hozzáférést engedjünk. Ezen kötelességeinken eleget teszünk, amennyiben az adatok felhasználására pontos célt jelöltek meg, és az adatok körét pontosan meghatározták. Ezzel biztosítjuk, hogy csak a szükséges mennyiségű és elengedhetetlen adatokat adjuk át.

5. Munkaerő jelentkezése
Milyen adatokat kezelünk?
ADAT
MILYEN CÉLBÓL?
Jelentkező neve
Álláshirdetésre jelentkezés céljából
Jelentkező e-mail címe
Álláshirdetésre jelentkezés céljából
Lakcím, Kiszállítási cím
Álláshirdetésre jelentkezés céljából
Telefonszáma
Beazonosításhoz, visszahíváshoz
Dátum, időpont
Beazonosításhoz, visszahíváshoz
Önéletrajzban megadott adatai
Beazonosításhoz, visszahíváshoz
Milyen célból kezeljük az adatokat?
Állásra jelentkezéshez, a kiválasztás könnyítéséhez. Ezeket az adatokat adatbázisban tároljuk.
Meddig kezeljük az adatokat?
Az adatok 1 évi tárolás után kerülnek törlésre.
Veszünk-e igénybe adatfeldolgozót?
Nem.
Történik-e adattovábbítás?
Nem.
Kik ismerhetik meg az adatokat?
A Szegedtranszfer csapata csak azok számára biztosít hozzáférést a személyes adatokhoz, amely résztvevők nélkülözhetetlenek a szolgáltatás teljesítéséjez az Ön számára. Hogy a Szegedtranszfer működése kielégítő és szabályos legyen, rendszeresen ellenőrzik az erre kijelölt szervezeti egységek, ezért az adatokat megismerhetik az ellenőrzést végző munkatársak is (működés ellenőrzési munkatársak, belső ellenőrök, biztonsági és védelmi munkatársak, a adatvédelmi szakértő), amennyiben az az ellenőrzés elvégzéséhez nélkülözhetetlen. Az adatokat megismerhetik továbbá a Szegedtranszfer adatfeldolgozásában közreműködő kollégái is.
Kötelességünk a bűncselekmények megelőzését, felderítését szolgáló, valamint a titkos információgyűjtésre szakosodott szervekkel együttműködni, így törvényi kötelezettségünk, hogy a bíróság, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, az ügyészség, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, illetve más jogszabály által felhatalmazott szervnek megkeresésükre adatokat szolgáltassunk, vagy azokhoz hozzáférést engedjünk. Ezen kötelességeinken eleget teszünk, amennyiben az adatok felhasználására pontos célt jelöltek meg, és az adatok körét pontosan meghatározták. Ezzel biztosítjuk, hogy csak a szükséges mennyiségű és elengedhetetlen adatokat adjuk át.

6. Szegedtranszfer megrendelés végrehajtása, transzfer lebonyolítása
A Szegedtranszfer ezen feladatokat (mint szállítás, transzfer) a Szegedtranszfer saját gépkocsijaival és alkalmazottaival végzi.
Milyen adatokat kezelünk?
ADAT
MILYEN CÉLBÓL?
Ügyfél neve
Megrendelés végrehajtása céljából
Ügyfél e-mail címe
Megrendelés végrehajtása céljából
Lakcím, Kiszállítási cím
Megrendelés végrehajtása céljából
Telefonszáma
Beazonosításhoz, visszahíváshoz
Dátum, időpont
Beazonosításhoz, megrendelés végrehajtása céljából
Ügyfélkód
Beazonosításhoz, megrendelés végrehajtása céljából
A Szegedtranszfernek szüksége van a fenti adatokra a kapcsolatfelvételhez és kapcsolattartáshoz.
Milyen célból kezeljük az adatokat?
A megrendelt ételek kiszállítsa ennek dokumentálása, a fizetés adminisztrálása, a számviteli kötelezettség teljesítése.
Meddig kezeljük az adatokat?
A számlázáshoz használt személyes adatok megőrzési ideje 8 év, amelyet a számvitelről szóló törvény ír elő.
Veszünk-e igénybe adatfeldolgozót?
Nem.
Történik-e adattovábbítás?
Nem.
Kik ismerhetik meg az adatokat?
A Szegedtranszfer csapata csak azok számára biztosít hozzáférést a személyes adatokhoz, amely résztvevők nélkülözhetetlenek a szolgáltatás teljesítéséjez az Ön számára. Hogy a Szegedtranszfer működése kielégítő és szabályos legyen, rendszeresen ellenőrzik az erre kijelölt szervezeti egységek, ezért az adatokat megismerhetik az ellenőrzést végző munkatársak is (működés ellenőrzési munkatársak, belső ellenőrök, biztonsági és védelmi munkatársak, a adatvédelmi szakértő), amennyiben az az ellenőrzés elvégzéséhez nélkülözhetetlen. Az adatokat megismerhetik továbbá a Szegedtranszfer adatfeldolgozásában közreműködő kollégái is.
Kötelességünk a bűncselekmények megelőzését, felderítését szolgáló, valamint a titkos információgyűjtésre szakosodott szervekkel együttműködni, így törvényi kötelezettségünk, hogy a bíróság, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, az ügyészség, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, illetve más jogszabály által felhatalmazott szervnek megkeresésükre adatokat szolgáltassunk, vagy azokhoz hozzáférést engedjünk. Ezen kötelességeinken eleget teszünk, amennyiben az adatok felhasználására pontos célt jelöltek meg, és az adatok körét pontosan meghatározták. Ezzel biztosítjuk, hogy csak a szükséges mennyiségű és elengedhetetlen adatokat adjuk át.

7. Egyéb adatkezelések
Amennyiben nem kapott tájékoztatást ebben az adatvédelmi szabályzatban, akkor azt az adat felvételekor kapja meg.

8. Adatbiztonság
A Szegedtranszfer szervezeti egységei az adatok védelmének garantálásában segítenek.
Egyéb szervezési intézkedések
A Szegedtranszfer-en belül elkülönül és természetesen független is egymástól, az adatvédelmi fejlesztések és az informatikai üzemeltetési fejlesztések.
Természetesen minden fejlesztési folyamatot megelőzi az adatvédelmi felelős véleményének kikérése a majdani folyamatok adatbiztonságával kapcsolatban.
A Szegedtranszfer az informatikai rendszeréhez a különböző személyek különböző jogosultsággal férhetnek hozzá, a hozzáférés beállításakor pedig a szükséges és elégséges jogok elve érvényesül, ami annyit jelent, hogy a Szegedtranszfer informatikai rendszereit és szolgáltatásait minden felhasználó csak a megfelelő jogosultságokkal veheti igénybe, a munkaköri feladatainak ellátásához, és csak a szükséges időtartamig használhatja. Az informatikai rendszerekhez csak az a személy kaphat hozzáférési jogot, aki rendelkezik a szükséges üzleti, szakmai és információbiztonsági ismeretekkel, valamint összeférhetetlenségi ok nem merül fel ellene.
A személyes adatok kezelésekor és az informatikai rendszereink üzemeltetése során ki kell kérni az adatvédelmi szakértők véleményét, valamint az ezt érintő eljárások során a nemzetközileg elfogadott, ajánlott módszerek figyelembe vételével járunk el. A Szegedtranszfer munkavállalói munkaviszonyuk megkezdésekor írásos nyilatkozatban szigorú titoktartási szabályokat vállalnak, és a munkavégzésük során ezek szerint a titoktartási szabályok szerint kötelesek eljárni. A munkavégzés után a személyes adatokat tartalmazó iratokat kötelesek elzárni, ezzel megelőzve a jogosulatlan hozzáférést.
Technikai intézkedések
A Szegedtranszfer által használt épületeket, az ott kezelt adatokat különféle védelmi eszközökkel ellátva óvja (pl.: riasztó, kamerák, rácsok, jogosultság ellenőrzéshez kötött beléptető rendszerek, tűzvédelmi rendszerek, páncélszekrény stb.).
Az adatfeldolgozók kivételével a Szegedtranszfer az adatokat saját eszközön, adatközpontban tárolja, az adatokat tároló informatikai eszközöket pedig elzártan, rendszereik többlépcsős, jogosultságot ellenőrző védelemmel felszereltek. Rendszereink biztosítják, hogy a fejlesztések során naplózás révén kontrollálhatók és nyomon követhetők az elvégzett műveletek. Ebből kifolyólag a jogosulatlan hozzáférések és más incidensek észlelhetőek.
A Szegedtranszfer többszintű, védelemmel védi a belső hálózatát. Az alkalmazott nyilvános hálózatok belépési pontjain mindenhol minden esetben hardveres tűzfal (határvédelmi eszköz) helyezkedik el. Az adatokat a Szegedtranszfer több szerveren is tárolja, hogy védje azokat az technikai eszköz meghibásodásából adódó megsemmisüléstől, elveszéstől, sérüléstől, a jogellenes megsemmisítéstől.
Többszintű, aktív, vírusok elleni védelemmel védjük a belső hálózatainkat a külső támadásoktól.
Mindent megteszünk azért, hogy minden eszközünk és szoftverünk megfeleljenek az aktuális technikai elvárásoknak.
A meghatározott őrzési idő leteltével a papíralapon tárolt adatokat szakszerűen megsemmisítjük.

9.Milyen jogai vannak az ügyfélnek az adataival kapcsolatban?
Az alábbiakban soroljuk fel a teljesség igénye nélkül, hogy a ránk bízott adataival kapcsolatban milyen adatvédelmi jogai vannak.
Kártérítés és sérelemdíj
Amennyiben az adatait jogellenesen kezelte az adatkezelő, azt köteles Önnek megtéríteni, így ha az adatkezelő a személyiségi jogait megsérti, az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet. Amennyiben az adatkezelő bizonyítja, hogy a kárt elkerülhetetlen, az adatkezelés körén kívül eső okok idézték elő. A sérelemdíj nem követelhető, amennyiben a kárt az érintett szándékos vagy gondtalan magatartása idézte elő.
A törléshez való jog:
Az általunk kezelt adatait kérheti, hogy indokolatlan késedelem nélkül töröljük, amennyiben:
az adatokra már nincs szükség,
ha valamely jogszabály alapján lévő jogi kötelezettség teljesítéséhez miatt törölni kell,
bármely ok merül fel, hogy az adatok általunk történő adatkezelésének van jogalapja,
az ügyfél visszavonja az adatai kezelésére adott hozzájárulását,
az ügyfél tiltakozik a személyes adatai kezelése okán,
A tájékoztatás során a következő információkat adjuk:
milyen személyes adatok szükségesek,
milyen célból kezeljük az adatot,
mennyi ideig tároljuk az adatot,
kiknek továbbítjuk az adatot,
ha egy 3. személytől szereztük az adatokat, akkor joga van minden ezzel kapcsolatos információra,
Az adatokhoz való hozzáférés joga: Ön jogosult arra, hogy elérhetőségeinken információt kapjon arról, hogy adatait hogyan kezeljük, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha igen, akkor Ön jogosult arra, hogy hozzáférjen az általunk tárolt személyes adataihoz, és azokról kérhet információt, vagy akár másolatot.
A helyesbítéshez való jog: Ön bármikor igényelheti, hogy adatait indokolatlan késedelem nélkül kijavítsuk adatait, vagy kiegészítsük azokat.
Az adatkezelés korlátozásához való jog: Az esetben, ha kérdése vagy aggodalma merül fel személyes adatai általunk történő kezelésének pontosságával, indokoltságával vagy jogszerűségével kapcsolatban, kérheti bizonyos adatkezelési tevékenységeink korlátozását. A korlátozást akkor is kérheti, ha nekünk már nincs szükségünk az Ön adataira, de Ön, mint érintett igényli valamely jogi igényének előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez. Ön abban az esetben is kérheti a korlátozást, ha kétségbe vonja a jogos érdek alapján történő adatkezelés jogalapját. A korlátozás ideje alatt adatkezelési műveletek nem végezhetők, csak tárolni lehet az adatokat. A korlátozás feloldásáról a Szegedtranszfer előzetesen fogja tájékoztatni.
A hozzájárulás visszavonásához való jog: Ön bármikor visszavonhatja hozzájárulását ahhoz, hogy adatait kezeljük, megosszuk, használjuk, amennyiben az adatokra nincs szükség a szolgáltatás nyújtásához.
Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C
Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf. 5
Telefon: +36-1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap: http://www.naih.hu

10.Bírósági jogérvényesítés
Azt, hogy az adatkezelés a jogszabályban foglaltaknak megfelel, az adatkezelő köteles bizonyítani. Az adattovábbítás jogszerűségét az adatátvevő köteles bizonyítani. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per az érintett választása szerint az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. 
A perben fél lehet az is, akinek egyébként nincs perbeli jogképessége. A perbe a Hatóság az érintett pernyertessége érdekében beavatkozhat.
Ha a bíróság a kérelemnek helyt ad, az adatkezelőt a tájékoztatás megadására, az adat helyesbítésére, zárolására, törlésére, az automatizált adatfeldolgozással hozott döntés megsemmisítésére, az érintett tiltakozási jogának figyelembevételére, illetve az adatátvevő által kért adat kiadására kötelezi.
Ha a bíróság az adatátvevő kérelmét elutasítja, az adatkezelő köteles az érintett személyes adatát az ítélet közlésétől számított 3 napon belül törölni. Az adatkezelő köteles az adatokat akkor is törölni, ha az adatátvevő a meghatározott határidőn belül nem fordul bírósághoz. A bíróság elrendelheti ítéletének az adatkezelő azonosító adatainak közzétételével történő nyilvánosságra hozatalát, ha azt az adatvédelem érdekei és nagyobb számú érintett védett jogai megkövetelik.

11.Hol érhetem el a Szegedtranszfer-ot, ha a jogaimmal szeretnék élni?
A személyes adatokkal kapcsolatban tájékoztatás, helyesbítés, zárolás, törlés, illetve az adatkezeléssel kapcsolatos tiltakozás bármikor bejelenthető az alábbi elérhetőségeken:
Nevünk: EcoBuilt Kft.
Levélben: 6771 Szeged, Pálya tér 54.
Faxon: —
E-mailben: info@szegedtranszfer.hu
Telefonon: +36 (30) 3765-683
Személyesen: gépkocsivezetőinknél